Tuesday 23 August 2016

ENTRI 29: Rezeki :Nasi Lemak

TEKS :RAIHAN NOORDIN
FOTO :RAIHAN NOORDIN


Nak dekat 10minit kak ann tenung skrin pagi ni untuk completekan entri. Bukan kerana tiada idea, tapi sangat sarat dengan ekspresi, almaklumlah heheh,,,semuanya bagi kak 'hidup' dan punya perasaan.

Apa perasaan kak ann sekarang ye??? hehe biasanya kak ann je yang tanya pada pelajar atau peserta program atau rania (rakan niaga) qaseh. Apa perasaan harini???


Kak ann rasa

list to do minggu ini masih ada, alhandulillah hampir separuh dah siap. Seronoknya, insyaAllah paling lewat harini atau esok boleh siapkan semua marking,



Rasa tenang, minda rasa jelas apa yang perlu buat dan kenapa perlu buat semua ni.


Selebihnya rasa bahagia bila Allah swt masih beri nikmat sihat dan fikiran jelas ilham yang baik untuk bantu team agent agent Qaseh . Pagi ni leader leader Qaseh yang hebat beri kerjasama baik untuk bantu agent agent yang hadir power leading batch 1 tempohari untuk menerukan rutin baru yang lebih luarbiasa.

Seronok dan kepuasan berganda bila lihat mereka seronok berkongsi tentang rutin harian masing-masing tanpa ada paksaan. Allahu, ampunkan dosaku, kelemahanku dan suami , jadikan anak ku anak yang soleh. Segala manfaat ini kak ann sedeqahkan buat arwah abah hj muhd noordin dan che putih arwah mak. Moga mereka tenang dan bahagia di alam sana .


Nikmat lagi Allah beri, harini kakak kesayangan yang Kak ann anggap seperti ibu sendiri ada dirumah , seronoknya hubungan kami masih akrab dan makin akrab walaupun arwah abah dah takda,

Qaseh sayang merata-rata. Banyaknya qaseh sayang Allah yang dizahirkan dari nikmat dunia,

Dapat pula nasi lemak surprise, bahagianya hati, siapalah agaknya yang bagi.Terima kasih syukur,
Terpaksa makan nasi lemak ni ,,,,rasanya dah 3 bulan kut tak makan nasi lemak pagi2 hehehe.




oklah nak makan dulu heheh.. Bismillah, 

Kak Ann
MSU ShahAlam



No comments:

Post a Comment