Thursday 25 August 2016

ENTRI 34: Minggu Gaji

Minggu Gaji,


Biasanya dikala begini stokis stokis dan agent agent qaseh gold akan dilanda Tsunami Qaseh,. Order dan pendaftaran agent bertali arus, membuatkan kadangkala terpaksa submit restock sehari 2 kali.


Ini kerana Qaseh Gold yang kak ann sebarkan ni memang di amalkan ramai, kerana Formulasinya yang Mujarab apatah pula harganya yang sangat mampu milik untuk diamalkan sekeluarga. Berbanding dengan supplement lain yang sukar untuk kita konsisten amal sekeluarga kerana harganya boleh mencecah rm300 keatas untuk set Family sedangkan dengan Qaseh Gold jika Set Family hanya sekitar RM200!. Satu family tau, mak ayah dan anak.



Jadinya kak ann dalam kekalutan memenuhi 4jam kelas dan sambil menulis bil bil order dari agent agent seluruh Malaysia.

sambil manage order, Student curik! hahaha


Sebenarnya dah order semalam untuk dipos dan sampai harini. Tapi bila dicongak2 alahai barang yang dipos pun tak cukup , alhamdulillah en suami bantu berkejar ke HQ untuk ambil lagi 3karton.

stok yang sampai dari SAKYNET jam 12 tghr tadi

stok yang en suami ambil di HQ jam 3ptg




Rasanya ini pun bertahan hingga esok sahaja. Doakan Stok tak cukup ya! hahaha boleh ke camtu..

En suami dah ready yang nak di COD  ke sekitar Dengkil petang ni, Sambil sambil ke tempat kerja. Pairwork! memang best!.

Buat Qaseh ni memang merapatkan lagi keluarga, tau! Kami belajar berkomunikasi dan mengahargai satu sama lain dengan lebih baik,

Alhamdulillah,sebab tu lah kak ann seronok buat Qaseh.


StokisQaseh
Agent Diperlukan
012 9321 366


No comments:

Post a Comment