Saturday 13 August 2016

ENTRI 17: QUALITY TIME

TEKS : RAIHAN NOORDIN
FOTO : RAIHAN NOORDIN

Selesai dari kelas petang tadi, kak ann ambil kesempatan ini untuk santai berehat dengan 2 hero kesayangan. 'Reward" diri sendiri dan en suami ke Thai spa sama-sama. Seronok juga sekali sekali sambil manjakan diri yang dah penat.


Penting juga beri hak hak badan setelah penat berhempas pulas bekerja selama seminggu. rm60 sejam untuk seiap orang, rate nya RM10 mahal sedikit daripada biasa, tapi puas hati, persekitaran yang bersih dan menenangkan. Lega sikit badan.



Lepas habis di spa kami terus bergerak balik bilik dan bersantai rehat, melayan si kecil buat kerja sekolahnya . Heheh 'Nanti cikgu Vicky marah" katanya Amshar. Memang dia takut dengan guru bahasa Inggerisnya. Selesai kerja sekolah kemain seronok dia nak menonton cerita ejen Ali. Hailah macamnilah kan anak lelaki, mula berangan-angan mahu jadi macam ejen Ali.


Alhamdulillah, sambil bekerja dapat juga berehat dan 'reward family; walaupun tidak mewah tapi kami syukur sangat dipertemukan dengan bisnes Qaseh. Berbisnes part time tetapi sepenuh hati. Bil hotel dan spa tadi pun dari side income Qaseh. Ramai juga agent agent sebenarnya datang dari mereka yang suri rumah, dan mendapat pendapatan dari rumah. 

okay lah terasa lapar pula, Jom pekena rindu coco dan biskut dulu, hehe


HomeBasedBisness

No comments:

Post a Comment