Sunday 22 January 2017

ENTRI 54: BERNIAGA SANGAT MUDAH


TEKS : RAIHAN NOORDIN
FOTO : RAIHAN NOORDIN


Berniaga dengan Kemudahan

===


Semenjak bisness Qaseh, banyk cabang ilmu yang bukan dari kepakaran kak ann , kak ann diberi peluang untuk belajar dan faham. Aduhai leganya rasa, walaupun memang kak ann tak boleh develop website sendiri tetapi sekurangnya sangat mudah untuk kak ann upah programmer jika satu hari mahu ada website yang berkualiti.

Kami didedahkan dengan faktor dan ciri ciri yang perlu ada pada website yang baik. Pendek kata, luas sikit minda yang hanya tertangkup pada satu satu bidang, dan mudah berniaga bila lebih faham secara holistik.








Selepas pendedahan tentang blog sebagai mekanisme perniagaan, content yang baik, fungsi dan sbg.

Harini kami berpeluang diberi pendedahan tepat bagaimana mahu menggunakan website sedia ada atau kriteria terbaik untuk upah programmer .


No automatic alt text available.


Artikle jenis apa yang perlu ada, keyword search apa yang penting, warna warna yang memberi branding. Apa nak buat untuk link kan blog dan website, apa nak buat untuk pastikan visitors yang datang itu adalah targerted prospek dan seterusnya melonjakkan sale. dan wah wah bnyk sessngat!


Dan kelas ni FREE!.Allahu...di Qaseh Ana Edar dan team Qaseh Kazim Network sahaja. Kak Ann bersyukur sangat bersama jemaah ini. Terasa rugi yang amat kerana di usia 35 ni baru terdedah dengan pelbagai peluang buat duit dengan mudah. Ish banyak sangat pula nak kak ann share disini, lainkali rania-rania kena pandai urus masa dan plan datang ke kelas yang jemaah sediakan. Rugi.!!


Betul buat bisnes memang takda yang mudah, tapi jika ada ilmu yang tepat kita akan rasa mudah! Dan yang paling best rezeki melimpah ruah!. Baru nampak dunia ini luas dan banyk ruang untuk perbaiki hidup kita dan perbaiki hidup orang lain.

Kepuasan hidup bukanlah semata pada wang ringgit dan harta benda tetapi lebih kepada nikmat bermanfaat pada lebih ramai orang. Apa guna kita bergembira dan kaya dan masih melihat rakan dan sahabat hidup melata!



Image may contain: 1 person, outdoor

Terima kasih Ana Edar dan PPN Noor Hasyimah Binti Idris siap sediakan homestay
"Berniaga bersama keluaraga,jana pendaptan dunia ;untuk akhirat"



No comments:

Post a Comment