Thursday 18 August 2016

ENTRI 25: UIAM dihati

ENTRI : RAIHAN NOORDIN
FOTO : RAIHAN NOORDIN


Setelah hampir 10 tahun tidak menjejakkan diri ke sini. Kuliyyah of Education has been my place where I grow, I vented my soul and spirit.

Master in Education (Guidance and Counselling). 2008 selesai sudah dan melangkah keluar dengan pelbagai harapan cita cita dan semangat. Disini harini


Disni tempat lepak sementara menunggu kelas seterusnya. Usung buku teks sebarat 1 2 kg, hehehe seronok ada textbook bersama, rasa selamat kalau lecturer tanya apa2 rasa semua ai boleh jawab walaupun belum tentu baca hahaha. 




Ruangan yang berdepan dengan 2 buah lecture theatre membuatkan minda teringat pada Dr Malik Badri, 1st Dr with the laboratory back at his country teaching when we was 1st year degree. Masani apa pun tak faham janji datang kelas dan bawa kamus hahaha. 


Eh kenapa kak ann disni ya, esok kak ann berpeluang untuk datang lagi , bezanya bukan datang sebagai pelajar tetapi datang untuk berkongsi ilmu dan pengalaman yang sedikit tetapi sangat bermanfaat untuk team QKN, qaseh ohhh qaseh...apa lagi kan. Sebab tu kak ann suka berQaseh. Dalam bisness Qaseh kami tak sunyi dari pembudayaan ilmu, insyaAllah kami berkongsi kepakaran masing-masing dengan rela hati tanpa diskriminasi. Yang pentingn yuran yang sangat sangat minima. 



Psychologist
Konsultan Qaseh
012 9321 366


No comments:

Post a Comment