Sunday 14 August 2016

ENTRI 19: MISSION ACCOMPLISHED

TEKS: RAIHAN NOORDIN
WEB: QASEH2U

Sampai sudah dirumah dari JB Jam 12 tengahari tadi. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Sempat pekene pulult durian di Gombak tadi sambil sambil beli bateri fon yang baru. Bagi bisness Online macam kak ann ni telefon ni dah menjadi keperluan. Semua urusan berpusat disitu.

Urusan restock agent-agent, urusan pengeposan, coaching group agent dan dropship juga disitu. Anda mesti boleh bayangkan kan betapa telefon itu menjadi punca pendapatan bagi mereka yang berbisness online macam kak ann.

Sesampai dirumah, agent dari kuching dan kelantan submit order, Alhamdulillah hampir 15 botol untuk kedua agent ni,

Sejak kebelakagan ini banyak pula permintaan Premier , Teringat masa study di UIA dulu sempat buat research tentang makanan kegemaran Rasulullah yang membantu daya tahan imunisasi dan juga emosi. Delima dan kurma sahaja pun dan menambat jiwa kak ann.

Di sebutkan dalam kitab Al-Thib Delima ini buah syurga dimana unsur-unsur bahan dalam delima mampu membantu memulih sel sel darah merah. Tak hairanlah yang amal secara konsisten ia dapat memulih mereka yang Thalesemia, HB low, dan tekanan darah rendah. Yang eczema dan sering demam pun bantu.

Sel darah baru dan sihat sangat penting bagi membantu fungsi tubuh yang lain berjalan lancar.
Okaylah kak ann nak kemaskini senarai order untuk pengeposan esok dulu.

Jumpa lagi malam nanti ya InsyaAllah

Konsultan Qaseh
012 9321 366

No comments:

Post a Comment